Diadora

Diadora
Begræns dine resultater
Sorter efter
128 artikler

weergave

Diadora
Diadora

Camaro

v.a. DKK 501,55 DKK 633,97 -21%

Diadora
Diadora

Camaro

v.a. DKK 501,55 DKK 633,97 -21%

Diadora
Diadora

Magic Basket Demi Leather

v.a. DKK 633,88 DKK 820,06 -23%


Diadora
Diadora

Magic Basket Demi Croco

DKK 649,18 DKK 820,06 -21%

Diadora
Diadora

Magic Basket Low Icona

v.a. DKK 590,17 DKK 745,48 -21%

Diadora
Diadora

Magic Basket Low Icona

v.a. DKK 590,07 DKK 745,48 -21%


Diadora
Diadora

Magic Basket Low Label

v.a. DKK 590,07 DKK 745,48 -21%

Diadora
Diadora

Magic Basket Demi Neat

v.a. DKK 678,77 DKK 857,73 -21%

Diadora
Diadora

Magic Basket Low Leather Wn

v.a. DKK 573,23 DKK 745,48 -23%


Diadora
Diadora

Magic Basket Mid Leather Wn

v.a. DKK 633,58 DKK 820,44 -23%

Diadora
Diadora

Magic Bold Dunes Wn

v.a. DKK 553,41 DKK 745,48 -26%

Diadora
Diadora

Race Suede Sw

v.a. DKK 560,57 DKK 708,56 -21%


Diadora
Diadora

Camaro

DKK 633,97


gratis gave

ikke gyldig ved salg

Diadora
Diadora

Game L Low Waxed

v.a. DKK 692,01


Diadora
Diadora

Game L Low Waxed

v.a. DKK 692,01



Diadora
Diadora

Camaro

DKK 633,97



gratis gave

ikke gyldig ved salg

Diadora
Diadora

Magic Basket Mid Leather

v.a. DKK 672,21 DKK 820,06 -18%

Diadora
Diadora

Game P Td

DKK 261,05



Diadora
Diadora

Winner

DKK 708,56



Diadora
Diadora

Winner

DKK 708,56


Diadora
Diadora

Winner

DKK 708,56

gratis gave

ikke gyldig ved salg



Diadora

Enhver rejse består af små, store skridt. Og en rejse, som man gør sammen, er en bedre rejse end en rejse, som man gør alene. Diadoras administrerende direktør og CEO er Enrico Moretti Polegato. Han siger: "Det er en historie om passion, om traditioner og drømme og om stadig nye mål, som vi når takket være vores vilje til at gå ud over os selv og vores styrke som et fantastisk team."

Diadora-produkter er ikke bare produkter: De er et sæt idéer, passioner og visioner. Hver af kollektionerne har sin egen sjæl. Vi er alle forskellige mennesker på forskellige tidspunkter i vores liv. Men inderst inde er vi altid den samme person. Diadora står for førsteklasses tøj og sko: født til sport, formet af livet. Med gaderne som spilleplads. Sporting DNA og italiensk håndværk er Diadoras karakteristiske livsstilstræk, som definerer et mærke, der stammer fra sportspladsen, men som finder sit naturlige habitat på gaden.

I 70 år har håndværket været styrende for udviklingen af tøj og fodtøj, kombineret med banebrydende teknologier, en ånd af innovation og forskning i styling. Diadora livsstilskollektionerne bringer produkter fra arkiverne, der skrev sportshistorie i de legendariske 70'ere, 80'ere og 90'ere, tilbage til livet og skaber nye moderne street-toner til en generation af forbrugere, der søger et premiumprodukt, der både tilbyder design og autenticitet.

En decideret tendens til at eksperimentere, brugen af unikke behandlinger og usædvanlige materialer samt påvirkninger fra nutidens urbane kontekst har gjort Diadora Lifestyle til det italienske sportsmærke på streetwear-markedet.


Diadoras brandværdier


Autenticitet
Kommer fra sport. Inspireret af gaden. I 70 år har Diadora
er bygget på mod og beslutsomhed til at være det, som andre ikke er: os selv. Sammen med nogle af verdens største mestre fortsætter mærket med at skrive sportshistorie og opleve uforglemmelige højdepunkter. Kollektionerne, der er baseret på mærkets sports-DNA, er designet til at være standardtøj for nutidens forbruger og viser tidløse, ikoniske produkter, hvor stilfølelsen afspejler det, der
og hvem vi er. Ingen kompromiser.
 

Innovation

Tradition og forandring. Innovation er mere end blot produktdesign, det handler om at opnå det bedste. Diadoras forskningscenter stræber efter at finde de mest innovative teknologier og materialer. Derfor arbejder de i tæt kontakt med atleter, teknikere og produkteksperter for at designe og udvikle produkter af høj kvalitet, der altid tilbyder de mest konkurrencedygtige løsninger. Det ultimative mål er at kombinere håndværk og kreativitet med innovative værktøjer. At betjene forbrugeren hvor som helst og når som helst - fra sport til arbejde og fritid - er det sande kald.
 

Håndværk

I hjertet af fodtøjsfabrikken i Montebelluna (Italien), et industrielt center, der er internationalt anerkendt for sin ekspertise inden for produktion af sportssko og hjemsted for nogle af de bedste nicher, har Diadora en konsolideret knowhow inden for design og udvikling af sportssko, der garanterer den højeste kvalitet. Diadora-produkter er en perfekt kombination af innovation og håndværk og er bygget til at holde længe. Den omhyggelige udvælgelse af råmaterialer, forpligtelsen til ekspertise i hvert trin af produktionsprocessen og den absolutte opmærksomhed på detaljer afspejler den passion, der har kendetegnet virksomheden i 70 år. Stil er faktisk en simpel konsekvens af dette.


Historien om Diadora


1948
Diadora startede som et værksted til produktion af bjerg- og arbejdssko, som hurtigt blev anerkendt som de bedste på markedet.

De 60'erne
I dette årti begyndte virksomheden at fremstille en mere sportslig type produkter efter at have erhvervet vigtige amerikanske patenter. Med en pris for banebrydende innovation har Diadora opnået produktionsmængder på industrielt niveau uden at gå på kompromis med høje kvalitetsstandarder.


De 70'erne
Det var i disse år, at professionel sport kom frem på scenen i stor stil og fik stadig større offentlig opmærksomhed. Som den første italienske virksomhed, der udviklede et nyt koncept for sportsmarkedsføring, begyndte Diadora at overlade rollen som brandambassadør til meget populære mestre. Således blev atleter af Bjørn Borgs eller Roberto Bettegas kaliber ikke blot store atleter, men også ægte stilikoner. Med sportens fremgang som en levende trend flyttede Diadora-produkterne ud over konkurrencerne og ind i fritidslivet og bidrog ikke kun til at skrive sportshistorie, men også til at påvirke smagen på det nye livsstilsmarked. Diadora-ambassadørernes sejre på banen eller på banen øgede prestigen for et mærke, der indtil da havde været synonymt med modernitet, italiensk stil og ekspertise på verdensplan.

80'erne
Som en af verdens største leverandører af tennis, fodbold og atletik udvidede Diadora gradvist til basketball og volleyball, motorcykler, biler og endda boksning. Gennem partnerskaber med verdensmestre i verdensklasse viste tendensen til sporty living ingen tegn på at stoppe; tværtimod gik den fra styrke til styrke takket være ikoniske figurer som Pat Cash, Andrea Zorzi, Antonio Cabrini, Roberto Baggio, Ayrton Senna og mange andre. Sportsstjerner blev de nye berømtheder i verden og definerede også stilen.

1990s
Diadora skabte DRC af Diadora Research Center. Den var helt nyskabende for den tid og bestod af et team af skoteknikere, eksperter fra Bioengineeringcentret på Polyteknisk Universitet i Milano og ortopædiske læger. Engagementet og ansvaret for at arbejde sammen med nogle af de største navne inden for sport fik virksomheden til at intensivere designmetoderne, som gør den til en klasse for sig selv.

1998
En ny indsigt gav Diadora mulighed for at bruge virksomhedens erfaring på sportsmarkedet og på en måde vende tilbage til sine rødder ved at bringe arbejdsskoen tilbage 50 år senere. Dette førte til indførelsen af Diadora Utility-linjen.

2000s
Sportsområdet begyndte at blive en vigtig del af modeverdenen og luksus sportstøj. Således introducerede mærket Diadora Heritage, den første linje, der eksperimenterede med en fusion af streetwear og mode, der både inkorporerede en ny idé om raffinement og den autentiske håndværksmæssige flair, der kendetegnede fortidens ikoniske Diadora-produkter.

2009
LIR, et holdingselskab, der ejes af Moretti Polegato familien (Geox' hovedaktionær), underskrev en købsaftale for Diadora med det formål at udnytte brandets enorme potentiale. Enrico Moretti Polegato blev den nye formand for Diadora.

2010
Diadoras fornyelsesproces begyndte med fokus på de faktorer, der havde gjort mærket til et referencepunkt for mange gennem årene. Siden da har stil og sportslige præstationer været nøgleordene til at skabe vækst. Og for at tage stilen til det næste niveau kom musikken også ind i sporten.

2015
I hovedkvarteret i Caerano di San Marco (Treviso) har Diadora genaktiveret sin egen håndværksmæssige produktion. Takket være restaureringen og opdateringen af de oprindelige maskiner blev det manuelle transportsystem for første gang i næsten 15 års drift anvendt udelukkende til produktion af kvalitetsartikler i Active-, Lifestyle- og Utility-linjerne.

2018
Diadora gjorde et stort comeback inden for tennis med en relanceringsplan, der omfattede en komplet kollektion af tøj, fodtøj og tilbehør. Den omfattede også en tilbagevenden af den klassiske
5-ball logo.


Bestil Diadora online

Har du set et par smukke sko fra Diadora? Og du kan ikke vente med at bære dem og skinne på gaderne? Så kan du hurtigt og nemt bestille online i vores webshop. Vi begynder at behandle din ordre med det samme, så du kan få dine nye blikfang hjem så hurtigt som muligt!